close

آخرین اخبار از تحریم های آمریکا علیه ایران


اجاره ساعتی انواع خودروهای لوکس بدون ضامن


اجاره ویلای ارزان فقط با 50 تومن


اجاره ویلا

سئو

سئو

سئو

سئو سایت و تاثیر محتوا در آن

امر تولید محتوا در سئو سایت بسیار مهم است و باید به این موضوع دقت کافی داشته باشید. ممکت است شما دو صفحه در وب سایت خود داشته باشید که به هم شباهت بسیاری دارند و تفاوت آن ها را با کمی تفکر بتوان فهمید این امر باعث می شود موتورهای جستجو نیز دچار مشکل شوند و فکر کنند این دو صفحه کاملا مشابه با هم هستند. اما شما باید به گونه ای عمل کنید که تفاوت صفحات را به خوبی نشان دهد این امر موجب می شود تولید محتوای شما در آینده عمق بیشتری داشته باشد.

سئو سایت

بهینه سازی و سئو سایت در موتورهای جستجو فقط قرار گرفتن در رتبه های بالا و صفحات اولیه موتورهای جستجو نمی باشد بلکه به معنای جذب میزان ترافیکی می باشد که شما از طراحی سایت خود انتظار دارید.

سئو سایت و بهبود رنکینگ

اغلب مردم فکر می کنند در عنوان طراحی سایت باید نام تجاری و یا نام دامنه خود را ذکر کنند. اما این کاملا اشتباه است و عنوان صفحات یکی از راحت ترین راه هایی است که شما می توانید به موتورهای جستجو از دید سئو سایت بگویید که صفحه مورد نظر از طراحی سایت شما در چه زمینه ای است و همچنین صفحات طراحی سایت شما چطور طبقه بندی شده است. اما متاسفانه بسیاری به عنوان صفحات از دید سئو توجهی نمی کنند. شما در فرآیند سئو می توانید با جای دادن مهم ترین کلمات کلیدی در عنوان طراحی سایت خود ازین فرصت نهایت استفاده را کنید. علاوه بر این اگر شما همچنان مایلید عنوان طراحی سایت شما شامل نام شرکت و یا دامین شما باشد میتوانید نام تجاری و یا دامین خود را بعد از کلمات کلیدی و بعد از خط فاصله قرار دهید که این موضوع در سئو بسیار تاثیر گذار است.

فرآیند سئو یک پروسه بسیار پیچیده است که باید به طور کامل به آن پرداخته شود شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به وب سایت ما مراجعه نمایید.

+ نوشته شده در چهارشنبه 23 آبان 1397ساعت 15:36 توسط رضا راد تلویزیون سری M سامسونگ یخچال و فریزر | | تعداد بازدید : 0

سئو

سئو چیست؟

سئو بی شک یکی از مهم ترین ابزارهای بازاریابی دیجیتال می باشد. سئو مخفف Search Engine Optimization می باشد و به معنای بهینه سازی موتور جستجو است. همانطور که از اسم آن معلوم است، سئو، محتوا سازی سایت برای موتور های جستجوگر می باشد تا این موتورها سایت را بهتر بشناسند و با کیفیت بیشتری آن ها را در نتایج جستجو نشان دهند. هدف سئو بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است تا کاربران بیشتری را به سایت هدایت کند.

انواع سئو:

سئو داخلی (On Page SEO): اگر خیلی ساده بخواهیم بیان کنیم سئو داخلی مربوط به کارهایی است که می بایست در داخل سایت انجام شود. مانند، کدنویسی در سایت، افزایش سرعت سایت، ایجاد محتوای با کیفیت در سایت و ...

سئو خارجی(Off Page SEO): سئو خارجی مجموعه ای از تکنیک ها است که خارج سایت انجام می شود و تاثیر بسیار زیادی بر رتبه سایت در نتایج موتورهای جستجوگر می گذارد. برای نمونه فعالیت در شبکه های اجتماعی و ایجاد بک لینک در سئو خارجی صورت می گیرد.

سئو کلاه سفید(White Hat): کلاه سفید به کار بردن شیوه های اصولی و مورد پذیرش موتور های جستجو برای بهبود موقعیت سایت در نتایج جستجو می باشد. در واقع روش های مورد استفاده در کلاه سفید مورد تایید گوگل و بقیه موتورهای جستجو هستند.

سئو کلاه سیاه(Black Hat): سئو کلاه سیاه دقیقا نقطه مقابل سئو کلاه سفید است یعنی در آن شیوه هایی استفاده می شود که از نظر موتورهای جستجو اصلا قابل قبول نیست و گوگل با وب سایت هایی که ازین شیوه استفاده می کنند به شدت برخورد می کند.

سئو کلاه خاکستری(Cray Hat): سئو کلاه خاکستری دقیقا در مرز سئو کلاه سیاه و کلاه سفید قدم بر میدارد و ویژگی های ما بین این ها را دارد.

فاکتور های موثر در نتایج جستجوی گوگل:

عوامل مرتبط با سایت: عواملی مانند معماری سایت، کاربردپسند بودن، امنیت و ... از عواملی هستند که بر سئو تاثیر زیادی دارند.

عوامل مرتبط با دامنه: بعضی از فاکتور های داخلی، مربوط به دامنه می باشند این عوامل نشان دهنده نقش انتخاب دامنه مناسب در سئو می باشند.

عوامل مرتبط با صفحه: در آخر باید تمام فاکتورهای رتبه بندی نتایج جستجو را در صفحات سایت بررسی کرد.

+ نوشته شده در سه شنبه 15 آبان 1397ساعت 16:38 توسط رضا راد تلویزیون سری M سامسونگ یخچال و فریزر | | تعداد بازدید : 0

سئو

سئو

سئو مجموعه اقداماتی می باشد که جهت رسیدن به رتبه های بالا در موتور های جستجو انجام می شود. بخشی از این اقدامات بر روی وب سایت و بخشی نیز در بیرون وب سایت انجام می شود. پیاده سازی این اقدامات موجب رسیدن به رتبه های برتر در کلمات کلیدی هدف و بالا بردن تعداد بازدید کننده از موتورهای جستجو می شود.

سئو داخلی

گوگل الزامات مشخصی تعیین کرده است که تمامی وب سایت ها می بایست به آن ها پایبند باشند. در سئو داخلی تلاش بر این است تمامی فعالیت ها مطابق با این استاندارد ها صورت بگیرد. سئو داخلی یعنی تمامی این اقدامات داخل وب سایت انجام شود.

تعیین عنوان مناسب برای صفحات سایت

عنوان صفحه یکی از اصلی ترین پارامتر هایی است که گوگل به آن توجه دارد و تاثیر بسیاری در رتبه بندی صفحات می گذارد زیرا این عنوان است که کاربران با مشاهده ی ان تصمیم میگیرند وارد یک سایت شوند یا نه. در حقیقت مهم ترین جایگاه برای به کاربردن کلمات کلیدی عنوان صفحات می باشند.

تولید محتوا استاندارد وبهینه

یکی دیگر از مهم ترین فاکتور هایی که گوگل هنگام رتبه بندی وب سایت به آن توجه می کند محتوای صفحات هستند. محتوای موجود در صفحات متعدد گوگل در واقع همان چیزی است که با پیاده سازی سئو در معرض دید کاربران قرار می گیرد.به این فرآیند که در سئو انجام می شود تولید محتوا می گویند.

بهینه سازی چگالی کلمات کلید

به کار بردن کلمات کلیدی در متن موجب بالا رفتن رتبه وب سایت می شود اما این دفعات به کار بردن نباید زیاد به حدی زیاد باشد. زیرا گوگل بسیار هوشمندانه عمل می کند و به ارتباط معنایی عبارات مختلف نیز می پردازد و چنانچه به صورت بی رویه از کلمات کلیدی به کار برده شده باشد آن وب سایت را جریمه می کند.

استفاده ی درست از لینک های داخلی در صفحات سایت

لینک داخلی می تواند این امکان را برای یک وب سایت فراهم کند که از قدرت صفحات مهم وب سایت برای رشد صفحات دیگر استفاده کند. لینک داخلی به بهبود رتبه صفحات مختلف کمک بسیاری می کند.

استفاده مناسب از تگ های هدینگ

تگ H1 اصلی ترین تگ هدینگ است که به عنوان اصلی صفحه اضافه می شود و بهتر است در هر صفحه از وب سایت تنها یک بار به کاربرده شود.

استفاده از تصاویر کم حجم و بهینه

بهینه سازی تصاویر یعنی کاهش حجم تصاویر بدون افت کیفیت. در سئو بهتر است حجم تصاویر را تا جایی که ممکن است کاهش دهید به صورتی که تاثیر قابل توجهی بر کیفیت تصاویر نگذارد. این امر موجب می شود سرعت لود وب سایت به میزان قابل توجهی افزایش یابد.

جهت اطلاعات بیشتر و جامع تر در زمینه سئو به وب سایت ما مراجعه فرمایید.

+ نوشته شده در پنجشنبه 10 آبان 1397ساعت 12:21 توسط رضا راد تلویزیون سری M سامسونگ یخچال و فریزر | | تعداد بازدید : 0

بهینه سازی قالب

بهینه سازی قالب

بهینه سازی قالب در حقیقت همان چیزی است که اکثر کارشناسان با نام سئو به آن می پردازند.

وظایف سئو کار که بهینه سازی قالب را بر عهده می گیرد:

یک متخصص سئو در ابتدا باید بداند وسعت سایت از جهت تعداد مقالات و تعداد منو ها چقدر است و بر آن اساس یک وب سایت کاربردی و مفید را برای ادامه مسیر برای کاربران ایجاد نماید. در بهینه سازی قالب یک سئو کار باید با الگوریتم های Page Layout کاملا آشنایی داشته باشد یعنی اگر صفحه سایت را از بالاترین نقطه پیمایش کنیم باید هر چه سریع تر به اصل مطلب برسیم و مانند سایت های دانلود این گونه نباشد که چند بلاک اول سایت تنها تبلیغات باشد.

گوگل این توانایی را دارد که سایت های Responsive را تشخیص دهد و با الگوریتم ها و می نی بروزر گوگل آن ها را رندر نماید و همچنین گوگل یک امتیاز برای آن ها کنار می گذارد. Responsive بودن اصلا پروسه دشواری نیست و تمام سایت ها می توانند Responsive باشند. گوگل تنها جاوا اسکریپت ها را می شناسد و یک سئو کار در بهینه سازی قالب باید از پیچیده کردن آن ها دوری کند و تقلبی در کد های جاوا اسکریپت ننماید.

تلاش کنید تا جای امکان از تصاویری که در css قالب با دستور background : url داده می شود به صورت sprite استفاده کنید. یعنی تمام آیکون ها و ... در یک تصویر باشند و باید برای فراخوانی position آن ها را تغییر داد.

در بهینه سازی قالب سعی کنید صفحه وب سایت را به صورت داینامیک طراحی کنید یعنی چنانچه مقاله ای در سایت درج شد به عنوان آخرین مقالات در صفحه اصلی نمایش داده شود.

+ نوشته شده در پنجشنبه 10 آبان 1397ساعت 12:21 توسط رضا راد تلویزیون سری M سامسونگ یخچال و فریزر | | تعداد بازدید : 1

بازاریابی اینترنتی

بازاریابی اینترنتی

بازاریابی اینترنتی به مجموعه فرآیند هایی که جهت جذب و حفظ مشتری از طریق اینترنت صورت می گیرد، گفته می شود. در اجرای این نوع از بازاریابی اهداف باید مشخص باشد و سپس وب سایت یا اپلیکیشنی مناسب از جهات مختلف مانند طراحی و برنامه نویسی منطبق با این اهداف تهیه کرد. در بازاریابی اینترنتی تعیین اهداف بسیار حائز اهمیت است از جمله این اهداف می توان به ترغیب بازدیدکنندگان از وب سایت به تماس تلفنی و سفارش محصول، دریافا خدمات، دانلود کاتالوگ شرکت، دانلود نسخه رایگان یک نرم افزار، عضویت در وب سایت و ... اشاره کرد.

مراحل بازاریابی اینترنتی

مرحله اول: اولین مرحله که در بازاریابی اینترنتی می بایست انجام دهید ایجاد یک وب سایت یا اپلیکیشن حرفه ای مطابق با اهداف از پیش تعیین شده است.

مرحله دوم: افزایش ترافیک وب سایت یا اپلیکیشن با بازدید کنندگان و مخاطبان مرتبط می باشد. در مرحله دوم بازاریابی اینترنتی دو روش بازاریابی اینترنتی درون گرا و برون گرا مطرح است. در بازاریابی اینترنتی درون گرا تلاش اصلی در راستای افزایش بازدیدکنندگان وب سایت است اما این امر بدون انجام تبلیغات و با ارائه اطلاعات مفید و سودمند به کاربران انجام می گیرد. البته بازاریابی برون گرا نیز می تواند ترافیک وب سایت را بالا ببرد ولی این کار همراه با صرف هزینه و انجام تبلیغات می باشد. از دیگر روش های بازاریابی اینترنتی می توان به تبلیغات کلیکی در موتورهای جستجو یا تبلیغات بنری، تبلیغات در نشریات، تلویزیون، حضور در نمایشگاه ها و ... اشاره کرد که همه این فعالیت ها هزینه زیادی در بر می گیرد. اما در بازاریابی اینترنتی درون گرا فرایند افزایش بازدیدکننده از طریق روش هایی همچون، سئو، بازاریابی در شبکه های اجتماعی و وبلاگ نویسی در رابطه با کسب و کار صورت می گیرد.

مرحله سوم: در این مرحله شما می بایست فعالیت هایی انجام دهید که بازدیدکنندگان وب سایت شما به مشتری بالقوه و بالفعل تبدیل شود.

مرحله چهارم: این مرحله از بازاریابی اینترنتی اندازه گیری است. یعنی می بایست نحوه این تبدیل ها را اندازه گیری کرد. گاهی باید جانمایی المان ها در صفحات، طراحی و موارد دیگر را تغییر دهیم تا بتوان میزان این تبدیل ها را افزایش دهیم. یکی از روش هایی که برای بهبود تبدیل ها استفاده می شود تست دو بخشی یا تست A/B است.

مرحله پنجم: این مرحله آخرین مرحله بازاریابی اینترنتی می باشد که تمام فعالیت ها باید در جهت حفظ مشتری و ترغیب آن ها برای خرید مجدد انجام شود. همواره احتمال خرید مجدد یک مشتری که قبلا از وب سایت شما خرید کرده است بیشتر است. شیوه هایی چون بازاریابی ایمیلی، بازاریابی در شبکه های اجتماعی و ... می تواند برای تشویق مشتریان برای خرید مجدد مناسب باشد.

جهت اطلاعات بیشتر در زمینه بازاریابی اینترنتی و تکنیک های مفید آن به وب سایت ما مراجعه نمایید.

+ نوشته شده در پنجشنبه 10 آبان 1397ساعت 12:21 توسط رضا راد تلویزیون سری M سامسونگ یخچال و فریزر | | تعداد بازدید : 1

برند سازی

برند سازی چیست؟

برند سازی یا همان برندینگ، مجموعه ای از فرآیند مدیریت شهرت کسب و کار می باشد که که در آن همه ی خصوصیت ها و ویژگی های مربوط به یک برند می باشد و ازین جهت برای مشتریان نقش شفاف و پررنگی ایفا می کند.

بسیاری از صاحبان کسب و کار نگران اجرای پروژه برند سازی خود در سازمانشان هستند زیرا آن را یک فعالیت خارج از مجموعه و جدید می دانند. اما برند سازی در واقع آب میان سنگ ها است و فعالیتی ست که نه تنها مدیران شرکت بلکه همه ی کارکنان در حال اجرا و پیاده سازی آن می باشند.

در حقیقت برند سازی قول و ضمانتی است که شما به مشتریان خود می دهید، بنابراین حتی اگر کسب و کار کوچکی دارید به اجرای صحیح برند سازی به خوبی دقت داشته باشید. حضور یک مشاور برند سازی در کنار شرکت یا سازمان می تواند در میزان تاثیر پذیری مشتریان نقش بسزایی داشته باشد.

از جهتی این روز ها حجم زیادی از برند های غیر تولیدی و خدماتی به سمت برند سازی کشیده شده اند. اجرای برند سازی شخصی بسیار ارزشمند می باشد. برند قوی یک نوع ابزار پر قدرت باری مقابله با رقبا و جا باز کردن در سهم بازار است.

محصول در فرآیند برند سازی

محصول در واقع همان چیزی است که در هر کسب و کاری می تواند به بازار جهت برآورده کردن خواسته یا نیاز پیشنهاد شود. محصولات می تواند شامل کالا ها، خدمات، تجربیات، رویدادها، اشخاص، مکان ها، ویژگی ها و حتی اطلاعات و ایده ها باشد.

برند سازی را می توان واژه یا طرحی از یک محصول دانست که مو جب تمایز آن کسب و کار با بقیه می شود. برند سازی به محصولات و خدماتی که توسط یک شرکت ارائه می شود قدرت می دهد.

در برند سازی چه خدماتی صورت می گیرد:

بهینه سازی سبد برند

هویت سازی بصری

هویت سازی مفهومی

پیاده سازی برند سازی در شبکه های اجتماعی

بهبود وارتقای جایگاه برند

تدوین و پیاده سازی کمپین های برندسازی و افزایش آگاهی از برند

+ نوشته شده در پنجشنبه 3 آبان 1397ساعت 12:11 توسط رضا راد تلویزیون سری M سامسونگ یخچال و فریزر | | تعداد بازدید : 1

ورود محتوا

ورود محتوا

این روز ها بیشترین تاکید سئو، ورود محتوا با کیفیت می باشد. ورود محتوا با کیفیت موجب افزایش رتبه وب سایت به صورت چشمگیری می شود. به همین علت بیشتر مدیران وب سایت ها بخشی از فعالیت خود را به ورود محتوا اختصاص می دهند و تلاش می کنند که وبلاگ نویسان ماهر و با تجربه در این زمینه استخدام کنند.

یکی از مشکلاتی که این وبلاگ نویسان دارند و با آن سر و کله می زنند ورود محتوای متناسب با کسب و کار مورد نظر می باشد. این که چگونه محتوایی تولید کنند که برای مخاطبان وب سایت مناسب باشد و از یک منبع معتبر دریافت شده باشد.

برای ورود محتوا چه اقداماتی باید صورت بگیرد:

اولین گام در نظر گرفتن یک ایده برای ورود محتوا می باشد. شما ابتدا می بایست موضوع وب سایت و مقالات خود را مشخص کنید و سپس براساس آن ها یک ایده و موضوع جدید تولید کنید. بهتر است یک دفترچه تهیه کنید و موضوعات مرتبط را یادداشت کنید وبهترین آن را برگزینید. یکی از دلایل فنی که شما باید به ورود محتوا بپردازید به کار گرفتن کلمات کلیدی داخل وب سایتتان می باشد. لیستی از کلمات کلیدی که تصمیم دارید روی آن برنامه ریزی کنید را یادداشت کنید و شروع به نوشتن کنید. البته برای این کار از ابزار های سئو می توانید برای ورود محتوا کمک بگیرید و کلمات مرتبط که بیشترین جستجو را دارند پیدا کنید.

نوشتن عنوان در ورود محتوا: یکی از اشتباهات بزرگی که افراد تازه وارد مرتکب می شوند این است که عنوان محتوای خود را دست کم می گیرند و از یک عنوان کلی استفاده می کنند. این امر موجب می شود مخاطبان کمتری به خود بگیرند .

چک کردن محتوای وب سایت های رقیب: پیش از ورود محتوا، مقالات وب سایت های رقیبان خود را بررسی کنید و سعی کنید کم و کاستی هایی که در ورود محتوای خود دارید برطرف کنید. این موجب می شود خیلی راحت تر رتبه وب سایت خود را بالا ببرید.

نیاز کاربران را در ورود محتوا در نظر بگیرید: بدیهی ست مخاطب اصلی محتوای وب سایت شما کاربرانتان می باشند بنابراین می بایست محتوایی تولید کنید که تمام نیاز های روزانه و تمام ویژگی هایی که کاربران به دنبال آن هستند را پوشش دهد.

به موضوع اصلی سطحی نگاه نکنید: یکی از بزرگترین مشکلاتی که در اکثر مقالات وب سایت ها وجود دارد این است که مطالب کاملا تیتروار و بدون ذکر جزییات ذکر می شود. زمانی که شما به مسائل تخصصی می پردازید باید سعی کنید همه ی اطلاعات و مسائل ان را بیان کنید.

برای ادامه ی مطالب در زمینه ورود محتوا و تکنیک های موثر در این زمینه به وب سایت ما مراجعه کنید.

+ نوشته شده در پنجشنبه 3 آبان 1397ساعت 12:11 توسط رضا راد تلویزیون سری M سامسونگ یخچال و فریزر | | تعداد بازدید : 1

بک لینک

بک لینک چیست؟

بک لینک همان لینک ورودی و پیوند هایی می باشد به صفحه ای از سایت شما که در صفحه یا صفحاتی از یک سایت دیگر قرار گرفته است و موجب انتقال هدفمند کاربران و موتورهای جستجو گر به سایت شما می شود.

بک لینک های طبیعی و با هدف سئو

اغلب بک لینک ها برای هدف سئو و افزایش قدرت سایت در موتورهای جستجو انجام می شود. البته استفاده بیش از اندازه از این گونه بک لینک ها مشکلاتی را برای وب سایت شما ایجاد خواهد کرد، زیرا موتورهای جستجو مانند گوگل با به کاربردن الگوریتم های متعدد این بک لینک ها را شناسایی کرده و در صورت تخلف آن وب سایت را جریمه می کند.

اما نوع دیگری از بک لینک ها هستند که به آن ها بک لینک های طبیعی می گویند. این نوع از بک لینک ها بدون دخالت شما و از طریق سایر وب سایت های دیگر ایجاد می شود. این بک لینک ها حداکثر تاثیر را در بهبود رتبه وب سایت شما می گذارد.

بک لینک های همیشگی و بک لینک های اجاره ای

بک لینک های همیشگی تشابه زیادی با دسته بندی قبلی دارند، بک لینک هایی که با هدف سئو ایجاد می شود اغلب اجاره ای هستند و می بایست در دوره زمانی خاصی مجددا تمدید و به روز رسانی شود و این موجب می شود هزینه این نوع از بک لینک ها در مقطعی از زمان بسیار بالا برود به صورتی که دیگر قادر به دریافت بک لینک نباشید. اما بک لینک های طبیعی همیشگی هستند و تا زمانی که وب سایت های لینک دهنده به شما لینک می دهند باقی می مانند.

+ نوشته شده در پنجشنبه 3 آبان 1397ساعت 12:11 توسط رضا راد تلویزیون سری M سامسونگ یخچال و فریزر | | تعداد بازدید : 1

سئو

سئو چیست؟

سئو بی شک یکی از مهم ترین ابزارهای بازاریابی دیجیتال می باشد. سئو مخفف Search Engine Optimization می باشد و به معنای بهینه سازی موتور جستجو است. همانطور که از اسم آن معلوم است، سئو، محتوا سازی سایت برای موتور های جستجوگر می باشد تا این موتورها سایت را بهتر بشناسند و با کیفیت بیشتری آن ها را در نتایج جستجو نشان دهند. هدف سئو بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است تا کاربران بیشتری را به سایت هدایت کند.

انواع سئو:

سئو داخلی (On Page SEO): اگر خیلی ساده بخواهیم بیان کنیم سئو داخلی مربوط به کارهایی است که می بایست در داخل سایت انجام شود. مانند، کدنویسی در سایت، افزایش سرعت سایت، ایجاد محتوای با کیفیت در سایت و ...

سئو خارجی(Off Page SEO): سئو خارجی مجموعه ای از تکنیک ها است که خارج سایت انجام می شود و تاثیر بسیار زیادی بر رتبه سایت در نتایج موتورهای جستجوگر می گذارد. برای نمونه فعالیت در شبکه های اجتماعی و ایجاد بک لینک در سئو خارجی صورت می گیرد.

سئو کلاه سفید(White Hat): کلاه سفید به کار بردن شیوه های اصولی و مورد پذیرش موتور های جستجو برای بهبود موقعیت سایت در نتایج جستجو می باشد. در واقع روش های مورد استفاده در کلاه سفید مورد تایید گوگل و بقیه موتورهای جستجو هستند.

سئو کلاه سیاه(Black Hat): سئو کلاه سیاه دقیقا نقطه مقابل سئو کلاه سفید است یعنی در آن شیوه هایی استفاده می شود که از نظر موتورهای جستجو اصلا قابل قبول نیست و گوگل با وب سایت هایی که ازین شیوه استفاده می کنند به شدت برخورد می کند.

سئو کلاه خاکستری(Cray Hat): سئو کلاه خاکستری دقیقا در مرز سئو کلاه سیاه و کلاه سفید قدم بر میدارد و ویژگی های ما بین این ها را دارد.

فاکتور های موثر در نتایج جستجوی گوگل:

عوامل مرتبط با سایت: عواملی مانند معماری سایت، کاربردپسند بودن، امنیت و ... از عواملی هستند که بر سئو تاثیر زیادی دارند.

عوامل مرتبط با دامنه: بعضی از فاکتور های داخلی، مربوط به دامنه می باشند این عوامل نشان دهنده نقش انتخاب دامنه مناسب در سئو می باشند.

عوامل مرتبط با صفحه: در آخر باید تمام فاکتورهای رتبه بندی نتایج جستجو را در صفحات سایت بررسی کرد.

+ نوشته شده در دوشنبه 30 مهر 1397ساعت 16:41 توسط رضا راد تلویزیون سری M سامسونگ یخچال و فریزر | | تعداد بازدید : 2

قیمت سئو

قیمت سئو

در حالت کلی به کلیه فرآیند هایی که جهت بهبود رتبه سایت در نتایج موتورهای جستجو انجام می شود سئو سایت می گویند. زمانی که شرکتی خدمات و محصولاتی را ارائه می دهد سعی می کند سئو سایت خود را به یک شرکت ارائه دهنده خدمات سئو بسپارد، اما با دغدغه ی قیمت سئو مواجه می شود. با توجه به این که سئوکاران و شرکت های ارائه دهنده خدمات سئو قیمت های متفاوتی را تعیین کرده اند انتخاب کمی دشوار می شود.

چه چیز هایی در قیمت سئو تاثیر گذار است؟

رتبه فعلی سایت در گوگل

اتوریتی دامین سایت

انتخاب کلمات کلیدی

وضعیت فعلی رقبا

محتوای سایت

وضعیت لینک بیلدینگ داخلی سایت

اقداماتی که برای سئو سایت انجام می شود

بک لینک های دریافتی

تاثیر پذیری سایت از سئو منفی و بک لینک های بد

وضعیت سئو از نظر حضور در گوگل مپ

وضعیت داده های ساختار یافته و ریچ اسنپت سایت

بررسی بازدید و ورودی ترافیک سایت از طریق تبلیغات کلیکی و ایمیل مارکتینگ

بررسی اقدامات برای سوشیال سیگنال

میزان ورودی گوگل و بازدید مشتریان از بخش های مختلف سایت

آنالیز برندینگ دیجیتال سایت

اقدامات انجام شده برای تبلیغات گوگل

بررسی اقدامات در رپورتاژ آگهی و دریافت بک لینک های مفید

قیمت سئو شامل چه چیز هایی می شود؟

قیمت سئو داخلی: سئو داخلی شامل بهینه سازی عناوین، متا تگ ها، بهبود سرعت سایت، کاهش حجم صفحات و ... می باشد. برای محاسبه قیمت سئو باید ابتدا هزینه سئو داخلی را محاسبه کرد.

قیمت سئو خارجی: قیمت سئو خارجی شامل فعالیت هایی است که در خارج سایت برای ارتقای رتبه در موتورهای جستجو انجام می شود که شامل لینک سازی اصولی، بک لینک های مفید، رپورتاژ و ... می باشد.

قیمت فعالیت در شبکه های اجتماعی: امروزه فعالیت در شبکه های اجتماعی اهمیت زیادی دارد. قیمت شبکه های اجتماعی شامل فعالیت جذب مخاطب از شبکه های اجتماعی و اشتراک محتوا می شود.

قیمت سئو براساس چه چیز هایی تعیین می شود؟

قیمت سئو براساس سیستم مدیریت محتوا:

1. قیمت سئو وردپرس و جوملا

2. قیمت سئو سایت اختصاصی

قیمت سئو براساس موضوع سایت:

1. قیمت سئو سایت مشتری

2. قیمت سئو سایت فروشگاهی

3. قیمت سئو سایت پزشکی

4. قیمت سئو سایت خودرو

5. قیمت سئو سایت خدماتی

6. قیمت سئو سایر وب سایت ها

بهینه سازی سایت یک پروژه زمانبر و پیچیده است و از طرفی می تواند برای شما جایگاه ویژه ای در گوگل ایجاد کند و موجب افزایش سود دهی شما شود، بنابراین به عنوان یک روش بازاریابی اینترنتی نیز به شمار می آید. هرکاری که نتیجه مثبت و ماندگاری دارد قطعا هزینه بر است و قیمت سئو براساس تخصص و فرآیندی که برروی وب سایت شما انجام می شود در نظر گرفته می شود.

http://seosmart.ir/index.php/article/47-seo-price

+ نوشته شده در سه شنبه 17 مهر 1397ساعت 15:13 توسط رضا راد تلویزیون سری M سامسونگ یخچال و فریزر | | تعداد بازدید : 4