close

آخرین اخبار از تحریم های آمریکا علیه ایران


اجاره ساعتی انواع خودروهای لوکس بدون ضامن


اجاره ویلای ارزان فقط با 50 تومن


اجاره ویلا

برند سازی

برند سازی چیست؟

برند سازی یا همان برندینگ، مجموعه ای از فرآیند مدیریت شهرت کسب و کار می باشد که که در آن همه ی خصوصیت ها و ویژگی های مربوط به یک برند می باشد و ازین جهت برای مشتریان نقش شفاف و پررنگی ایفا می کند.

بسیاری از صاحبان کسب و کار نگران اجرای پروژه برند سازی خود در سازمانشان هستند زیرا آن را یک فعالیت خارج از مجموعه و جدید می دانند. اما برند سازی در واقع آب میان سنگ ها است و فعالیتی ست که نه تنها مدیران شرکت بلکه همه ی کارکنان در حال اجرا و پیاده سازی آن می باشند.

در حقیقت برند سازی قول و ضمانتی است که شما به مشتریان خود می دهید، بنابراین حتی اگر کسب و کار کوچکی دارید به اجرای صحیح برند سازی به خوبی دقت داشته باشید. حضور یک مشاور برند سازی در کنار شرکت یا سازمان می تواند در میزان تاثیر پذیری مشتریان نقش بسزایی داشته باشد.

از جهتی این روز ها حجم زیادی از برند های غیر تولیدی و خدماتی به سمت برند سازی کشیده شده اند. اجرای برند سازی شخصی بسیار ارزشمند می باشد. برند قوی یک نوع ابزار پر قدرت باری مقابله با رقبا و جا باز کردن در سهم بازار است.

محصول در فرآیند برند سازی

محصول در واقع همان چیزی است که در هر کسب و کاری می تواند به بازار جهت برآورده کردن خواسته یا نیاز پیشنهاد شود. محصولات می تواند شامل کالا ها، خدمات، تجربیات، رویدادها، اشخاص، مکان ها، ویژگی ها و حتی اطلاعات و ایده ها باشد.

برند سازی را می توان واژه یا طرحی از یک محصول دانست که مو جب تمایز آن کسب و کار با بقیه می شود. برند سازی به محصولات و خدماتی که توسط یک شرکت ارائه می شود قدرت می دهد.

در برند سازی چه خدماتی صورت می گیرد:

بهینه سازی سبد برند

هویت سازی بصری

هویت سازی مفهومی

پیاده سازی برند سازی در شبکه های اجتماعی

بهبود وارتقای جایگاه برند

تدوین و پیاده سازی کمپین های برندسازی و افزایش آگاهی از برند


ن : رضا راد
ت : پنجشنبه 3 آبان 1397
تلویزیون سری M سامسونگ یخچال و فریزر
جهت اطلاع از تنظیمات و ویــــرایش این قالب اینجا را کلیک کنید.

.:: کلیک کنید ::.